onsdag 6 mars 2013

Så - låtom oss rösta!


Här har vi dem slutligen, de sex bidragen i vårt stora glasögonval. Flera av dem är likadana modeller fast i olika färger, vilket kanske kan var svårt att se. Bilderna är väl helt ärligt lite sådär.. Den taskiga  skärpan skyller jag på Rasmus (även det att han på flera av bilderna har fotat hela mig och inte bara ansiktet, men han ville väl ha med hela sin vackra moder, gossebarnet..), de sneda bågarna på själva företaget och för fejjan får jag väl klandra mor och far. Minerna är helt och hållet mina egna.

Men, strunt i det. Kolla så gott det går och skriv in favorit(er) i kommentarsfältet nedan. Motivera om ni vill. Imorgon ska valet vara klart och provbågarna tillbakaskickade, så ni har dagen, kvällen och natten på er. Och NÅDE DEN, säger jag bara, som är inne här i vrån idag och INTE kommenterar! Jag har ju för sjuttsingen t.o.m tagit på mig läppglans för er skull :-)



1. "Ugglan Helge", svart.


2. "Ugglan Helge", brun/vinröd


3. "Typsammalikadansomdejagharnufastbruna", brun
(här blev det lite mer närbild vilket också visar lite av min skelning)


4. "Mittimellan", brun


5. "Mittimellan", svart


6. "Dame Edna," svart
Det är svårt att se, men denna är alltså kattformad med massa blingbling. Så här:


Sist men inte minst slänger jag in två sötnosar så ni har något att njuta av också:


Viktor, här i bidrag nr 3.


Ludvig i Ugglan Helge-style, bidrag 1.


Kör hårt, tänk till, rösta och ha en fin dag!

Tack & kram!


18 kommentarer:

  1. Jag röstar på simglasögonen!
    /Eva

    SvaraRadera
    Svar
    1. Underbart Eva, jag visste att jag kunde lita på dig! :-) Vet inte om jag ser så bra i dem men, som sagt, man kan ju inte få allt... Tack och kram!

      Radera
  2. vi röstar på sexan

    SvaraRadera
    Svar
    1. Aha, lite bling bling :-)

      Tack snälla, vilka ni nu är. Var det du pappa som fick till det?

      Radera
  3. 3an är ju ett säkert kort för de är så lika dem du redan har. Men jag och Aimar röstar på 4an eller 5an. Färgen är lite svår att avgöra men det är en snygg modell.
    Men allt klär ju en skönhet!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack gullnos. Ska notera er röst. Din syster vet redan vilka det lutar åt, jag har jobbat med henne idag. Jättegullig och duktig - nästan som du! :-)

      Radera
  4. Jag och Ludde röstar på bidrag nr1... men jag tror att vi inväntar andra snabbgenomgången i tredje chansen innan vi ringer och röstar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha, en snabbgenomgång kan ju bli jättekul! :-) Ni får plats på första parkett då!

      Tack för rösten NIKLAS!

      Ps. Varför fick inte Viktor vara med? Eller Amanda? Vad tycker de?

      Radera
    2. Jag tyckte att det var rätt uppenbart att Viktor gillar nr. tre bäst eftersom han har dom på sig....
      Jag har fått fullmakt av Amanda att rösta åt henne:And the ten Points from the Amanda jury goes to.... Ugglan Helge..nr1!
      /NIKLAS(din make, Evas son, RALV:s pappa, Lina och Hannas bror.. tillräckligt tydligt vem jag är?)

      Radera
    3. Haha, ja. Men jag läste Ralfs pappa och blev lite orolig där ett tag... :-D
      Tack och puss båda två!

      Radera
  5. Jag röstar på 3:an eller 1:an/Rasmus

    SvaraRadera
  6. Jag röstar på 1 eller 5. Du passar bra i svart tycker jag, det ser tufft ut. Sen är det ju kul att ändra modell när man byter. Vet att det är svårt att välja.
    Lycka till!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack gulliga Anette. Tror jag har bestämt mig, ni ska få veta när de kommer!

      Må bäst och hälsa hela familjen! Kram!

      Radera
  7. Jag håller med Rasmus! Jag tycker nr 3, eller lite crazy nr 1 Men allt klär en skönhet! Lycka till! Kram o hej o godnatt.

    Anneli

    SvaraRadera
  8. men vilka blev det då? Nyfiken ju!! och snygga var de allihop :)
    Tycker Ugglan och nr 4/5 (svårt att avgöra färgen på bilderna) var supersnygga, och nr 3 är som sagt ett tryggt val då de liknar dina nuvarande :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du är nåt på spåren där ;) Ni ska få se, lovar! Nu måste jag bara få synundersökningen gjord. Trodde ju i min naivitet att man bara kan glida in till en optiker men hela söderort är fullbokade... Snart så!

      Radera