onsdag 13 augusti 2014

När man saknar ord

Det finns så mycket jag vill skriva, så många bilder jag vill visa, så många tankar jag vill dela med er. Egentligen. En hel rad halvfärdiga inlägg som väntar på publicering, men det går bara inte. Som flera gånger förr har jag hamnat i något av ett bloggvakuum och vet inte riktigt hur jag ska hantera det. Vad, hur, för vem och varför? Lite så går funderingarna. 

Ekorrhjulet är i övrigt mjukstartat, med dagisstart för barnen och egentid för mamman på hemmaplan. Tanken är att jag ska hinna ladda och komma igång så smått inför jobbstarten, men även bara hinna vara, tänka och andas i fred.

Tyvärr kommer då också genast oron som ett brev på posten. Den senaste veckan har tankarna inför hösten och allt med den smugit sig på allt mer och fyllt hela mig med grubbel, depp, tvivel och ängslan. Även med en hel del härliga tankar, spännande planer och förväntan, men mest det andra. Som vanligt. 

Finns här i bakgrunden lite till och grubblar på. Under tiden gläds jag mycket åt alla era besök i vrån. De värmer, som alltid. Och jag kommer tillbaka. Snart. 

Kram ❤




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar